Search
Archives

You are currently browsing the 12ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας blog archives for Νοέμβριος, 2022.

Archive for Νοέμβριος, 2022

Στη Γ΄ τάξη μαθαίνουμε για τον αλληλοσεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητος

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Γ΄ τάξης το πρώτο τρίμηνο συζητούν,  προβληματίζονται, εκφράζουν απορίες και αλληλεπιδρούν στα εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα τον αλληλοσεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Σε συνεργασία με το κέντρο πρόληψης «ΠΡΟΣΒΑΣΗ» συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια όπου έπαιξαν, μίλησαν για τον εαυτό τους και για τους άλλους, ζωγράφισαν και σχημάτισαν σε κολάζ «τα χαρισματικά φυτά», που είναι μοναδικά και ταυτόχρονα όμοια με τα άλλα φυτά.

Από το εργαστήριο καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι «όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι».

  1. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1Α
  2. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2Α
  3. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3Α

Στο Μουσείο Βασιλικών Τάφων Αιγών στη Βεργίνα της Ημαθίας _ Β1 και Β2 τμήματα

Το Μουσείο Βασιλικών Τάφων Αιγών στη Βεργίνα της Ημαθίας επισκέφθηκε η Β΄τάξη του Σχολείου μας. Τα παιδιά συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ειρεσιώνη” και στη συνέχεια επισκέφθηκαν τους χώρους του Μουσείου, είδαν τα εκθέματα και τις τοιχογραφίες όπως την αρπαγή της Περσεφόνης κλπ

Κατά την υλοποίηση του προγράμματος τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν γιατί οι άνθρωποι στον κόσμο στολίζουν χριστουγεννιάτικα δέντρα. Η Ειρεσιώνη ήταν ένα κλαδί αγριελιάς (ετυμολογικά, είρος = έριον, μαλλί), πάνω στο οποίο κρεμούσαν λευκές και κόκκινες κορδέλες από μαλλί προβάτου πάνω στις οποίες έδεναν κάθε λογής καρπούς από την φθινοπωρινή σοδειά των ανθρώπων όπως σύκα, καρύδια, αποξηραμένα φρούτα, αμύγδαλα, δημητριακά, βελανίδια, ρόδια, κάστανα και πολλά άλλα. Η κίνηση αυτή ήταν έκφραση ευχαριστίας για την γονιμότητα του έτους.

Η υλοποίηση του προγράμματος ήταν μια εξαιρετική δράση και τα παιδιά επέστρεψαν ενθουσιασμένα κρατώντας τις πανέμορφες ερεσιώνες που έφτιαξαν με τα χεράκια τους.

Ευχαριστούμε την κ. Φώτω Παπαργυρούδη, υπεύθυνη του εκπαιδευτικού προγράμματος, για την ευκαιρία που μας προσφέρει να μπορούμε να συμμετέχουμε σε ένα τόσο όμορφο πρόγραμμα.

  1. Βεργίνα 1Α
  2. Βεργίνα 2Α
  3. Βεργίνα 5 Α
  4. Βεργίνα 7Α
  5. Βεργίνα 9 Α

Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης _ Β΄τάξη

Η Β΄τάξη του Σχολείου μας επισκέφθηκε το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού στη Θεσσαλονίκη. Στο Μουσείο ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στις 11 αίθουσες της μόνιμης έκθεσης και να ταξιδέψει στον κόσμο του Βυζαντίου, μέσα από θεματικές ενότητες που αφορούν στον καθημερινό και δημόσιο βίο, τη λατρεία και τα ταφικά έθιμα, την αρχιτεκτονική και την τέχνη, την εμπορική και εργαστηριακή δραστηριότητα και να ανακαλύψει τη συνέχεια και σχέση του χτες με το σήμερα. Το οπτικοακουστικό υλικό και οι οθόνες αφής που πλαισιώνουν τη μόνιμη έκθεση πληροφορούν για ειδικότερα ζητήματα, ολοκληρώνοντας την εικόνα του επισκέπτη για την ιστορία του Μουσείου.

Ιδιαίτερη εντύπωση στα παιδιά έκανε η αίθουσα 6, που απόλαυσαν τα κάστρα μιας μακρινής εποχής και γνώρισαν τη σημασία τους και την οργάνωσή τους.

Τα κάστρα ήταν οχυρωμένοι οικισμοί, που συγκέντρωναν τις βασικές λειτουργίες μιας πόλης. Ήταν κτισμένα σε καίριες θέσεις που έλεγχαν τα περάσματα των δρόμων και προσέφεραν προστασία στους κατοίκους τους και τους κατοίκους της γύρω περιοχής σε εποχές πολέμων. Ο περιορισμένος χώρος και η μορφολογία του εδάφους καθόρισαν την πολεοδομική οργάνωση των κάστρων και τις αλλαγές στην αρχιτεκτονική των σπιτιών.

Στην αίθουσα της έκθεσης, παρουσιάζονται το αμυντικό σύστημα της βυζαντινής αυτοκρατορίας, η οργάνωση της πόλης – κάστρου και η καθημερινή ζωή και παραγωγή μέσα και έξω από αυτό. Το αρχαιολογικό υλικό προέρχεται από κάστρα της Μακεδονίας και κυρίως από το κάστρο της Ρεντίνας.

Στο Μουσείο είδαμε πολλά εκθέματα όπως αγγεία που κατασκευάζονται με την τεχνική της εφυάλωσης. Το αγγείο καλύπτεται με ένα λεπτό στρώμα γυαλιού (επί+υάλωση=εφυάλωση). Με τον τρόπο αυτό γινόταν αδιάβροχο, αλλά και πιο όμορφο. Συχνά είχε διακόσμηση. Η εφυαλωμένη κεραμική είναι χαρακτηριστική της βυζαντινής περιόδου.

Το τρικλίνιο είναι ο επίσημος χώρος των πλούσιων σπιτιών ήδη από τα ρωμαϊκά χρόνια. Εκεί γίνονταν τα συμπόσια. Το επάνω μέρος του χώρου είναι λίγο πιο ψηλό. Εκεί υπήρχαν τρεις κλίνες (κρεββάτια) για τους οικοδεσπότες. Γι’ αυτό ονομάζεται τρικλίνιο. Στον υπόλοιπο χώρο υπήρχαν και άλλες κλίνες. Την εποχή αυτή στα συμπόσια οι άνθρωποι έτρωγαν ξαπλωμένοι στις κλίνες. Την εποχή αυτή στα συμπόσια οι άνθρωποι έτρωγαν ξαπλωμένοι στις κλίνες. Το τρικλίνιο έχει πλούσια διακόσμηση με ψηφιδωτό δάπεδο και τοιχογραφίες.

Είναι μέρος μεγαλύτερου ψηφιδωτού από το ναό του Αγίου Δημητρίου. Το υπόλοιπο ψηφιδωτό καταστράφηκε όταν κάηκε ο ναός στη μεγάλη πυρκαγιά που έκαψε το κέντρο της Θεσσαλονίκης το 1917. Εικονίζεται ο άγιος Δημήτριος με τα χέρια ανοιχτά σε στάση δέησης.

Μαρμάρινη εικόνα Παναγίας (μάλλον) δεομένης. Μετά την εικονομαχία εμφανίζονται και εικόνες από μάρμαρο. Με την εικόνα αυτή μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα τη στάση του αγίου Δημητρίου δεόμενου στην αίθουσα 1.

Αμφιπρόσωπες (αμφί = και από τις δυο πλευρές + πρόσωπο) λέγονται οι εικόνες που είναι ζωγραφισμένες και από τις δύο πλευρές. Σπάνια απεικόνιση της Παναγίας που θηλάζει τον Χριστό. Πρόκειται για έργο μοναχού που ανήκε σε ομάδα ζωγράφων από τη Γαλάτιστα Χαλκιδικής. Στα χρόνια της Οθωμανικής κατάκτησης ομάδες ζωγράφων ταξίδευαν στην Ελλάδα και ζωγράφιζαν εικόνες και τοιχογραφίες ναών έπειτα από παραγγελία.

  1. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 1Α
  2. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 2Α
  3. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 3Α
  4. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 4Α
  5. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 5Α
  6. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 6Α
  7. ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ 7Α

Εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Μια ιδιαίτερη εκδήλωση οργανώθηκε από τα δυο τμήματα της Ε΄ τάξης, την Πέμπτη 17.11.2022, για την επέτειο του Πολυτεχνείου στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχαν οι δασκάλες των δύο τμημάτων, κ. Σοφία Αργυρίου και κ. Θεολογία Καρβουνά.

Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η κ. Πετρούλα Τραψιώτη. Στη συνέχεια τα παιδιά περιέγραψαν το χρονικό των ημερών της εξέγερσης, απήγγειλαν ποιήματα, τραγούδησαν τραγούδια και παρουσίασαν μικρά θεατρικά.

Συγχαρητήρια στα παιδιά και τις δασκάλες που οργάνωσαν την εκδήλωση.

  1. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ 1 Α
  2. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ 2 Α
  3. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ 3 Α
  4. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ 4 Α
  5. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ 5 Α
  6. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟ 6 Α

Πρόγραμμα Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης _ τμήμα Ε2

Τη Δευτέρα 14.11.202 τα παιδιά του Ε2 τμήματος με τη συνοδεία των διδασκαλισσών κ. Αργυρίου Σοφίας και κ. Κούλη Δέσποινας, επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης με στόχο τη συμμετοχή στο πρόγραμμα “Παραολυμπιακοί Αγώνες”.

Αρχικά τα παιδιά ενημερώθηκαν για την έννοια των παρα-ολυμπιακών αγώνων, που είναι οι αγώνες στους οποίους συμμετέχουν αθλητές με αναπηρίες, δηλώνοντας πως η αναπηρία δεν είναι εμπόδιο για τη συμμετοχή στον αθλητισμό. Στη συνέχεια γνώρισαν τις κατηγορίες των αθλητών των παραολυμπιακών αγώνων: άτομα με ακρωτηριασμό, άτομα με μειωμένη ή καθόλου όραση, άτομα με νοητική στέρηση, με εγκεφαλική παράλυση κλπ καθώς και τα αθλήματα των αγώνων όπως την τοξοβολία, την κολύμβηση, το τζούντο, την άρση βαρών, τη σκοποβολή, τα μπότσια, το γκόμπολ κλπ

Στη συνέχεια μίλησαν για τους κανονισμούς των ανωέρω παιχνιδιών και είχαν την ευκαιρία να παίξουν και να γνωρίσουν δύο (2) από αυτά τα αθλήματα: τα μπότσια, το γκόμπολ.

Στα μπότσια αγωνίζονται αθλητές με κινητική αναπηρία ατομικά, διπλά ή ομαδικά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι οι αθλητές να ρίξουν τις μπάλες μπότσια όσο πιο κοντά γίνεται στην άσπρη μπάλα-στόχο. Κερδίζει ο αθλητής, το ζευγάρι ή η ομάδα που πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία.

Στο γκόμπολ αγωνίζονται αθλητές, άντρες και γυναίκες, με περιορισμένη όραση ή τυφλοί σε δυο αντίπαλες ομάδες με 3 παίχτες. Ένας παίχτης από κάθε ομάδα ρίχνει ένα μπαλάκι με κουδουνάκια προς το αντίπαλο τέρμα με στόχο να πετύχει το τέρμα. Νικήτρια είναι η ομάδα που πετυχαίνει τα περισσότερα τέρματα.

  1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ 1 Α
  2. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 2 Α
  3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 3 Α
  4. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 7 Α
  5. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 6 Α
  6. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 5 Α
  7. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 9 Α
  8. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 4 Α
  9. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ 8 Α

Φτιάχνοντας τρουφομπαλίτσες στον μαθητικό όμιλο του ολοήμερου

Την Τετάρτη 16.11.2022 στον μαθητικό όμιλο του Ολοήμερου προγράμματος τα παιδιά έφτιαξαν πεντανόστιμες τρουφομπαλίτσες με την φροντίδα της κ. Σοφίας Αργυρίου.

Η αφορμή δόθηκε από τις πολλές εορτές που γιορτάζουμε μέσα στον μήνα Νοέμβριο. Στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ομίλου “Υγιεινή διατροφή – Αγωγή του καταναλωτή”, τα παιδιά έφτιαξαν με τα χεράκια τους τις εύγευστες τρουφομπαλίτσες.

Καθώς ο Νοέμβριος είναι ένας μήνας με πολλές γιορτές, για όλα τα παιδάκια που γιορτάζουν, τα μικρά μαγειράκια του 12ου Δημ. Σχολείου Βέροιας διάλεξαν και μάς προτείνουν ζωηρές μπαλίτσες με τρούφα.

Την συνταγή άντλησαν από το βιβλίο της Γλώσσας της Γ΄ τάξης Δημοτικού, σελίδα 41.

Μπορείτε κι εσείς να τις δοκιμάσετε και θα μάς θυμηθείτε!

Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη!

Μπορείτε να διαβάσετε τη συνταγή ΕΔΩ: http://12dim-veroias.ima.sch.gr/newpage/wp-content/uploads/2022/11/ΣΥΝΤΑΓΗ-ΤΡΟΥΦΟΜΠΑΛΙΤΣΕΣ.pdf

  1. ΤΡΟΥΦΕΣ 11Α
  2. ΤΡΟΥΦΕΣ 3Α
  3. 20221125 105944 Α
  4. ΤΡΟΥΦΕΣ 4Α
  5. ΤΡΟΥΦΕΣ 6Α
  6. ΤΡΟΥΦΕΣ 7Α
  7. ΤΡΟΥΦΕΣ 8Α
  8. ΤΡΟΥΦΕΣ 9Α
  9. ΤΡΟΥΦΕΣ 10Α

Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης _ τμήμα Ε1

Τη Δευτέρα 14.11.2022 τα παιδιά του Ε1 τμήματος με τη συνοδεία της δασκάλας τους κ. Θεολογίας Καρβουνά επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Πράσινοι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκυο.

Στη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά ενημερώθηκαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες ΤΟΚΥΟ 2020 και πώς οι Ιάπωνες προσπάθησαν να διοργανώσουν την μοναδική «πράσινη» Ολυμπιάδα. Συγκεκριμένα έμαθαν πως στο πλαίσιο της προσπάθειας για «πράσινη» Ολυμπιάδα, υπήρξε ολική απαγόρευση καπνίσματος σε όλους τους χώρους, τα ρούχα όλων των αθλητών και μη, που συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα, προέρχονταν από ανακυκλωμένο ύφασμα. Όλα τα λεωφορεία, οι ξενώνες και οι αίθουσες για συνεντεύξεις τύπου χρησιμοποιούσαν το υδρογόνο σαν πηγή ενέργειας.

Οι κατασκευές των κτιριακών υποδομών είχαν κατά το δυνατόν ελάχιστα “απορρίμματα”. Δημιουργήθηκαν περίπου 510 εκτάρια επιφάνειας νέου πρασίνου, το Ολυμπιακό Στάδιο τροφοδοτούνταν με ηλιακή ενέργεια, το Ολυμπιακό Χωριό σχεδιάστηκε με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη.

Στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα ήταν μια μοναδική εμπειρία γνώσεων και δράσεων για τα παιδιά, τα οποία επέστρεψαν στο Σχολείο ιδιαιτέρως ενθουσιασμένα.

  1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ1 Α
  2. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ2 Ε1 Α
  3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ3 Ε1 Α
  4. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ4 Ε1 Α
  5. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΟΥΣΕΙΟ3 Ε1 Α

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Στ’ τάξης στο ΝΟΗΣΙΣ

Την Πέμπτη 10.11.2022 τα παιδιά της Στ΄ τάξης του Σχολείου μας επισκέφθηκαν με τη συνοδεία των διδασκαλισσών των δύο τμημάτων και του καθηγητή Πληροφορικής του Σχολείου μας το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη.

Αρχικά ξεναγήθηκαν στο Μουσείο Τεχνολογίας. Εκεί είδαν ομοιώματα τεχνολογικών επιτευγμάτων της αρχαίας Ελλάδας και αργότερα στο Εκθετήριο Αυτοκινήτων γνώρισαν την ιστορία συλλεκτικών οχημάτων από τη δεκαετία του ΄20 μέχρι το πρόσφατο παρελθόν. Στη συνέχεια, απόλαυσαν στο Πλανητάριο την προβολή «Από τη Γη στο Σύμπαν» και ταξιδέψανε πέρα από τον Γαλαξία.

 Τέλος, στο τεχνοπάρκο μέσα από τα διαδραστικά του εκθέματα, τα παιδιά κατανόησαν βασικούς επιστημονικούς νόμους και φαινόμενα που αναφέρονται σε μια ποικιλία επιστημονικών θεμάτων, όπως τον ηλεκτρισμό, τον μαγνητισμό, την οπτική, τη μηχανική κ.ά.. Στο τεχνοπάρκο, που είναι ένας χώρος διάδρασης, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και έμαθαν πολλά διασκεδάζοντας.

Τα διαδραστικά εκθέματα του πάρκου κινητοποίησαν τη διάθεση για γνώση, ενθάρρυναν την ενασχόληση με την τεχνολογία και μετέτρεψαν την κατανόηση βασικών επιστημονικών νόμων και φαινομένων, κυριολεκτικά σε παιχνίδι.

Τα παιδιά επέστρεψαν από την επίσκεψη ενθουσιασμένα και γεμάτα γνώσεις και εμπειρίες.

  1. NOHSIS 1Α
  2. NOHSIS 2Α
  3. NOHSIS 3Α
  4. NOHSIS 5Α
  5. NOHSIS 7Α
  6. NOHSIS 8Α
  7. NOHSIS 9Α

Επίσκεψη Ε΄ τάξης στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα Βεροίας και τον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων

Σήμερα, 8 Νοεμβρίου 2022, και με την ευκαιρία της εορτής της σύναξης των Αρχαγγέλων Μιχαήλ, που εορτάζει η Εκκλησία μας, τα παιδιά των δυο τμημάτων της Ε΄ τάξης, συνοδευόμενα από τις δασκάλες τους κ. Θεολογία Κ και κ. Σοφία Αρ. εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων Βεροίας. Οι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ είναι και προστάτες Άγιοι της Πολεμικής Αεροπορίας.

Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα της πόλης μας που βρίσκεται απέναντι από τον Ναό των Αγίων Αναργύρων. Εκεί ξαναγήθηκαν στους χώρους του Μουσείο και είδαν πολλά εκθέματα των αγώνων του Έθνους μας και κυρίως του Μακεδονικού Αγώνα.

  1. ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ 1α
  2. ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ 2α
  3. ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ 4α
  4. ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ 3α

Η Δ΄ τάξη σε εργαστήριο μαγειρικής & υγιεινής διατροφής στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Την Παρασκευή 4.11.2022 τα παιδιά της Δ΄ τάξης με τη συνοδεία των δασκάλων των τριών τμημάτων, επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσσαλονίκης. Στόχος της επίσκεψης ήταν η συμμετοχή τους σε ένα “Εκπαιδευτικό Εργαστήρι του Ολυμπιακού Μουσείου” με θέμα την υγιεινή διατροφή. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων, στο οποίο τα τρία τμήματα υλοποιούν σχετικό θέμα.
Τα παιδιά μέσα στην κουζίνα του Μουσείου, που ήταν ένας ζεστός, φιλικός, καθαρός και ασφαλής χώρος, πειραματίστηκαν με γεύσεις και έπαιξαν με υγιεινά υλικά. Με τη φαντασία τους, μαγείρεψαν πρωτότυπες λιχουδιές και συζήτησαν για υγιεινές διατροφικές συνήθειες, που βάζουν τα θεμέλια για καλή υγεία και δυνατό σώμα! Όλοι μαζί μαγείρεψαν ένα υγεινό κέικ και πήραν το δίπλωμα του καλού μάγειρα!

Η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ήταν ιδιαιτέρως δημιουργική και γεμάτη με κέφι, χαρά και περιπέτεια. Ήταν μια ακόμη ευκαιρία η βιωματική και ενεργητική μάθηση των παιδιών να γίνει τρόπος διασκέδασης και ψυχαγωγίας!

  1. Ο.Μ 2 Α
  2. Ο.Μ 4 Α
  3. Ο.Μ 5 Α
  4. Ολυμπιακό μουσείο 1 Α

Links: