Search
Archives

You are currently browsing the 12ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας blog archives for Νοέμβριος, 2011.

Archive for Νοέμβριος, 2011

Εκδήλωση για το Διαδίκτυο

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του σχολείου μας εκδήλωση ? συζήτηση με θέμα «Διαδίκτυο: χρήση και προστασία». Την επιμέλεια της εκδήλωσης έχουν η καθηγήτρια πληροφορικής του σχολείου μας κα.Ψαρά Ελένη, ο καθηγητής πληροφορικής του εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Βέροιας κ.Ατματζίδης Δημήτρης και η ψυχίατρος κα.Τσίρκα Ειρήνη, σε συνεργασία με τον σύλλογό μας. Η παρουσία σας θα είναι καθοριστική για την επιτυχία της εκδήλωσης αυτής.

Φιλικά,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
12ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας

Σύνθεση Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων

1) Πρόεδρος: Βάσσος Αντώνης (τηλ. 6977336749)
2) Αντιπρόεδρος: Χιονίδου Ελπίδα (τηλ. 6976886567)
3) Ταμίας: Σαράφης Παναγιώτης (τηλ. 6942655133)
4) Γραμματέας: Χασιώτη Πολίνα
5) Τακτικά μέλη: Λινάρδου Δώρα, Ταχματζίδου Κατερίνα, Αμανατίδης Λάζαρος
6) Αναπληρωματικό μέλος: Στεφανίδου Βασιλεία

email επικοινωνίας: tahmatz@uom.gr

12o 12/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

ΠΙΕΡΙΩΝ 10

59100 ΒΕΡΟΙΑ

ΤΗΛ. 2331023332

                         ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011- 12

ΣΧΕΔΙΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Το σχέδιο περιλαμβάνει τρία στάδια:
·        Ενέργειες πριν από το σεισμό
·        Ενέργειες κατά τη διάρκεια του σεισμού
·        Ενέργειες μετά από τη σεισμική δόνηση

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ

Με την έναρξη του διδακτικού έτους, με ευθύνη της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας έγινε έλεγχος:

  • πυροσβεστήρων και αναγόμωση τους
  • συμπλήρωσης του φαρμακευτικού-επιδεσμικού υλικού για αντικατάσταση  όσων υλικών Πρώτων Βοηθειών έχουν εξαντληθεί ή έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης τους.
  • ύπαρξης τηλεφωνικής συσκευής και πίνακα με χρήσιμα τηλέφωνα (Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, Πρώτων Βοηθειών, Άμεσης Δράσης).
  • ανάρτησης των σχεδίων εκκένωσης  του διδακτηρίου στις αίθουσες
  • ύπαρξης φορητών χειροκίνητων κουδουνιών, φακών, μπαταριών.
  • Επίσης, ενημέρωσης των μαθητών για τους κινδύνους που προέρχονται από τους σεισμούς, τις πυρκαγιές, πλημμύρες, τρομοκρατικές ενέργειες, με την έναρξη κάθε σχολικού έτους.
  • Ακόμα πραγματοποιείται άσκηση εκκένωσης κάθε κτιρίου. Η άσκηση δε διεξάγεται σε περίπτωση που πρόσφατα εκδηλώθηκε σεισμική έξαρση σε κάποια περιοχή για να μην υπάρξει υπόνοια από τους μαθητές ή τους γονείς τους περί δήθεν ?γνώσης για επικείμενο σεισμό?.  Αντίστοιχη άσκηση διεξάγεται και κατά τη λειτουργία του τμήματος του Ολοήμερου Σχολείου.

Α? ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ  ΠΡΙΝ  ΑΠΟ  ΤΟ  ΣΕΙΣΜΟ

  • Ενημερώνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί ότι σε περίπτωση σει­σμού το γενικό συντονισμό εφαρμογής των σχεδίων δράσης έχει η Διευθύντρια κ. Γούτση Θεοδώρα, και σε περίπτωση απουσίας της την αναπληρώνει ο  Υποδιευθυντής κ. Πετανίδης Δημήτριος. Σε περίπτωση απουσίας της Δ/ντριας και του Υποδιευθυντή το συντονισμό αναλαμβάνει ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός.
  • Αναρ­τάται σχεδιάγραμμα εκκένωσης του κτιρίου σε κάθε αίθουσα σε εμφανές σημείο, με αριθμούς προτεραιότητας, καθώς και με τη διαδρομή που θα ακολουθήσει κάθε τμήμα μέχρι τον προκαθορισμένο χώρο συγκέντρωσης στην αυλή.
  • Ελέγχεται η ελεύθερη προσπέλαση στις κύριες εξόδους του κτιρίου, οι οποίες καθημερινά είναι ανοικτές καθ? όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου.
  • Καθορίζονται οι εκπ/κοί και οι αναπληρωτές τους στους οποίους ανατίθενται συγκεκριμένα καθήκοντα (πίνακας 1).
  •  Οι δάσκαλοι/λες ενημερώνονται για τη θέση στην οποία βρίσκονται οι γενικοί διακόπτες του ρεύματος, του νερού, για την εγκατάσταση της κεντρικής θέρμανσης καθώς και για τη θέση και τον τρόπο λειτουργίας των πυροσβεστήρων. Η ενημέρωση αφορά και τον τρόπο λειτουργίας και διακοπής των εγκαταστάσεων αυτών.
  •  Γίνεται ενημέρωση των δασκάλων και μαθητών/τριών για τις ενέργειες στις οποίες θα προβούν σε περίπτωση σεισμού. Γίνεται δε και μια ή δυο φορές το σχολικό έτος δοκιμαστική εφαρμογή του σχεδίου αντιμετώπισης του σεισμού, αφού πρώτα ενημερωθούν, όχι όμως για το χρόνο που θα συμβεί.
  • Τοποθέτηση πινακίδας, κοντά στο τηλέφωνο, με τηλεφωνικούς αριθμούς άμεσης βοήθειας, π.χ. της Αστυνομίας, Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, Νοσοκομείου, ΟΤΕ, ΔΕΗ,  Δήμου Βέροιας.
  • Προμήθεια επαρκούς φαρμακευτικού υλικού.
  •  Ύπαρξη φορητού ραδιόφωνου με μπαταρίες και μια σφυρίχτρα.
  •  Τοποθέτηση σε χαμηλές θέσεις των αντικειμένων που έχουν μεγάλο βάρος ή όγκο.
  •  Δεν θα υπάρχουν στον τοίχο ράφια με βαριά αντικείμενα.
  •  Καλή στήριξη των βιβλιοθηκών, ώστε να αποφευχθεί η περίπτωση πτώσης τους προς τα εμπρός. Δεν θα υπάρχουν βαριά αντικείμενα πάνω σ’ αυτήν.
  •  Συνεννόηση με τους γονείς για το σημείο συνάντησης μετά το σεισμό. Ως χώρος συνάντησης ορίζεται η ΘΕΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ, χώρος του προαύλιου που βρίσκεται στο κεντρικό σημείο της αυλής όσο γίνεται μακρύτερα από τις όψεις του κτιρίου και την περίφραξη της αυλής.

Β. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ

   Β.1. Σεισμός την ώρα του μαθήματος

Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης:

  • Ο δάσκαλος της τάξης φωνάζει: “Παιδιά, σεισμός”. Οι μαθητές μπαίνουν κάτω από τα θρανία και ο εκπαιδευτικός κάτω από την έδρα για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η δόνηση.
  • Οι μαθητές περιμένουν ψύχραιμα, χωρίς πανικό, τις οδηγίες του εκπαιδευτικού.
  • Δεν εγκαταλείπουν το κτίριο.
  • Δεν βγαίνουν στα μπαλκόνια.
  • Δεν πλησιάζουν κοντά σε παράθυρα ή τζαμαρίες.
  • Δεν προσπαθούν να διαφύγουν από τα παράθυρα.
  • Όσοι βρίσκονται στο προαύλιο δε μπαίνουν στο κτίριο, ενώ ταυτόχρονα απομακρύνονται από τους εξωτερικούς τοίχους του σχολείου.

Β.2. Σεισμός κατά τη διάρκεια του διαλείμματος

Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης:

  • Όσοι βρίσκονται μέσα στο κτίριο του σχολείου, σε αίθουσες ή κοινόχρηστους χώρους, δε βγαίνουν έξω και προσπαθούν να απομακρυνθούν από τα επικίνδυνα σημεία, να προστατευθούν από πιθανές ανατροπές επίπλων ή αντικειμένων καλυπτόμενοι σε ασφαλή σημεία.
  • Όσοι βρίσκονται στο προαύλιο, παραμένουν εκεί αποφεύγοντας τις επικινδυνότητες που υπάρχουν στον αύλειο χώρο. Ο εφημερεύων εκπαιδευτικός φωνάζει «Σεισμός!» και απομακρύνει τους μαθητές από τα κτίρια που περιβάλλουν το προαύλιο και τους συγκεντρώνει στο σημείο συγκέντρωσης (ΘΕΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ του προαύλιου).

B.2. Σεισμός κατά τη διάρκεια διαλείμματος βροχερής ημέρας

        Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης:

  • Ο εφημερεύων εκπαιδευτικός στο κτίριο φωνάζει «Σεισμός!» και καλεί τους μαθητές που βρίσκονται μέσα στο κτίριο  να καλυφθούν σε ασφαλή σημεία, ενώ οι μαθητές που βρίσκονται στον υπόστυλο χώρο ή στο προαύλιο καλούνται να συγκεντρωθούν στη ΘΕΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ. Κατά τα άλλα ισχύουν οι ενέργειες Β.1. και Β.2
  • Αν ο σεισμός γίνει την ώρα λειτουργίας του τμήματος του ολοήμερου σχολείου τότε η υπεύθυνη εκπαιδευτικός με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων, που βρίσκονται στο σχολείο τη στιγμή εκείνη, ακολουθώντας το σχέδιο εκκένωσης του διδακτηρίου, όπως και στα πρωινά τμήματα, οδηγούν μετά το πέρας των δονήσεων, τους μαθητές/τριες στο χώρο συγκέντρωσης και ενεργούν σύμφωνα με όσα περιγράφονται στις παραγράφους (Β΄ ενέργειες την ώρα του σεισμού και Γ΄ ενέργειες μετά τον σεισμό), ενημερώνοντας άμεσα τη Διευθύντρια του Σχολείου.

Γ. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΟΝΗΣΗ

Γ.1 Εκκένωση των αιθουσών διδασκαλίας.

  • Με μέριμνα του εκπαιδευτικού προσωπικού ανοίγουν όλες οι πόρτες εξόδου του σχολείου και διακόπτονται οι παροχές του νερού και του ηλεκτρικού ρεύματος.
  • Μόλις δοθεί το σήμα εκκένωσης του κτιρίου (τρία παρατεταμένα σφυρίγματα) από την συντονίστρια κ. Γούτση Θεοδώρα, την οποία θα αναπληρώσει σε περίπτωση απουσίας της ο κ. Πετανίδης Δημήτριος, κάθε εκπαιδευτικός φροντίζει για την εκκένωση της αίθουσάς του.
  • Ελέγχει την κατάσταση του κτιρίου κατά μήκος της διαδρομής διαφυγής και επισημαίνει τα επικίνδυνα σημεία.
  • Καθοδηγεί τους μαθητές στην έξοδό τους, ανά πτέρυγα θρανίων διαδοχικά.
  • Συντονίζει με τάξη την αποχώρηση των μαθητών ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός και οι πιθανοί τραυματισμοί και τους κατευθύνει προς το χώρο συγκέντρωσης.
  • Η εκκένωση των αιθουσών του ισογείου  γίνεται διαδοχικά, η μία μετά την άλλη, με πρώτη αυτήν που βρίσκεται πιο κοντά στην έξοδο (Στ1΄, Α2΄, Α3΄, Α1) και εξέρχονται από το κτίριο από την ανατολική έξοδο.
  • Η εκκένωση των αιθουσών του ημιυπόγειου γίνεται διαδοχικά, η μία μετά την άλλη, με πρώτη αυτήν που βρίσκεται πιο κοντά στην σκάλα (αίθουσα Γυμναστηρίου, αίθουσα Πληροφορικής, Β1 και αίθουσα Ολοήμερου) και εξέρχονται από το κτίριο από την κεντρική έξοδο.
  •  Η εκκένωση των αιθουσών του 1ου ορόφου γίνεται σε δύο τμήματα διαδοχικά ως εξής: α) Οι αίθουσες Στ1, Ε2, Ε1 και Δ3 διαδοχικά εκκενώνονται η μία μετά την άλλη με πρώτη αυτή που βρίσκεται κοντά στην ανατολική σκάλα και εξέρχονται από το κτίριο από την ανατολική έξοδο και β) οι αίθουσες Β2, Γ2, Γ1, Δ1 και Δ2 διαδοχικά εκκενώνονται η μία μετά την άλλη με πρώτη αυτή που βρίσκεται κοντά στη δυτική σκάλα η μία μετά την άλλη και εξέρχονται από το κτίριο από τη δυτική έξοδο.

Γ.2  Χώρος Συγκέντρωσης

Χώρος Συγκέντρωσης ορίζεται η ΘΕΣΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ του προαύλιου του σχολείου, που έχει επιλεγεί προσεισμικά (βλ. Α΄Ενέργειες πριν το σεισμό).
Oι εκπαιδευτικοί:

  • Συγκεντρώνουν τους μαθητές τους ανά τάξη και παίρνουν παρουσίες.
  • Αναζητούν τυχόν τραυματίες.
  • Αναλαμβάνουν το σβήσιμο μικροπυρκαγιών με τη χρήση πυροσβεστήρων.

Oι μαθητές/τριες:

  • Δεν μπαίνουν πάλι στο κτίριο
  • Παραμένουν σε απόσταση τουλάχιστον πέντε μέτρων από τις όψεις του σχολικού κτιρίου και από τις περιφράξεις.
  • Δεν καταναλώνουν το νερό της βρύσης
  • Αποφεύγουν οποιαδήποτε επαφή με πεσμένα ηλεκτροφόρα καλώδια και μεταλλικά κιγκλιδώματα.

Όλοι παραμένουν στο προαύλιο μέχρι να υπάρξει πληροφόρηση ότι η κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχει λήξει. Εάν υπάρχουν παγιδευμένοι ή τραυματισμένοι μαθητές/τριες ή εκπαιδευτικοί καθώς και πυρκαγιές ειδοποιούνται οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Η παράδοση των μαθητών/τριών στους γονείς ή κηδεμόνες  θα γίνεται μόνο στο χώρο συνάντησης, για τον οποίο οφείλουν οι σχολικές μονάδες να τους ενημερώσουν κατά την έναρξη του διδακτικού έτους.

Το διδακτικό προσωπικό αποχωρεί μόνο μετά την παράδοση και του τελευταίου μαθητή/τριας στους γονείς ή κηδεμόνες.

Το Αρχείο του Σχολείου θα γίνει προσπάθεια να απομακρυνθεί και να προστατευτεί από την καταστροφή από τη Δ/ντρια του Σχολείου και σε περίπτωση απουσίας ή για ενίσχυση από τον Υποδιευθυντή και τον κ. Τσαμήτρο Ηλία,  μετά την λήξη και την τακτοποίηση των μαθητών στο χώρο συνάντησης.

Η μετακίνηση των μαθητών/τριών, εφόσον δεν εμφανίσθηκαν οι οικείοι τους  για την παραλαβή τους, θα γίνει με ευθύνη του/της  δασκάλου/ας της κάθε τάξης.

Δεν θα φύγει κανείς εκπαιδευτικός αν δεν παραδοθεί και τακτοποιηθεί και η τελευταία εκκρεμότητα, σε σχέση με την όλη κατάσταση των μαθητών και του σχολείου.

Η Διευθύντρια θα ειδοποιήσει τις Προϊστάμενες Αρχές για ζημιές, τραυματίες και οποιαδήποτε άλλη βοήθεια χρειαστεί.

Την γενική επίβλεψη της υλοποίησης του σχεδίου ετοιμότητας έχει η Διευθύντρια  του Σχολείου συνεπικουρούμενη από όλους τους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα από εκείνους που έχουν αναλάβει εξειδικευμένα καθήκοντα.

Εξυπακούεται ότι αν κάποιος εκπαιδευτικός μετατεθεί ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε μορφή άδειας, ο αντικαταστάτης του αναλαμβάνει αυτοδίκαια τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα που ρητά αναφέρονται παραπάνω.

Ενημερώθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί ότι για τις ασκήσεις ετοιμότητας το σύνθημα θα είναι τρία χτυπήματα του κουδουνιού του σχολείου.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί έλαβαν από ένα αντίγραφο του παρόντος σχεδίου δράσης.

 

 Βέροια, 17 – 11 – 2011

    Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

  ΓΟΥΤΣΗ ΘΕΟΔΩΡΑ

 

 

Η Ημαθία

Η Ημαθία είναι νομός της Ελλάδας που βρίσκεται στη Μακεδονία και ανήκει στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Συνορεύει στα βόρεια με το νομό Πέλλας, στα ανατολικά με το νομό Θεσσαλονίκης, στα νότια με το νομό Πιερίας και στα δυτικά με το νομό Κοζάνης. Οι μεγαλύτερες πόλεις είναι η Βέροια, η Νάουσα, η Αλεξάνδρεια και η Μελίκη. Η έκτασή του νομού είναι 1.701 τετραγωνικά χιλιόμετρα και ο πληθυσμός του ανέρχεται στις 144.172 κατοίκους (ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΕΣΥΕ 2001). Ο νομός Ημαθίας διαθέτει σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους, αξιόλογους τουριστικούς και φυσικούς πόρους και πλούσια πολιτιστική παράδοση. Στην Ημαθία, ανθρώπινες εγκαταστάσεις εμφανίζονται από τα προϊστορικά χρόνια.

ηλεκτρονική πηγή : http://www.libver.gr/WikImathia/

Η πόλη μας

Η Βέροια είναι η πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας και βρίσκεται στους πρόποδες του όρους Βερμίου.
Η ευρύτερη περιοχή της Βέροιας και του Νομού είναι πολύ γόνιμη και υπάρχουν άφθονες πηγές. Χαρακτηριστικό είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί κανείς να βρει πάνω από 100 τρεχούμενες βρύσες. Άλλο χαρακτηριστικό της Βέροιας είναι η πληθώρα των βυζαντινών εκκλησιών που βρίσκονται διάσπαρτες στην πόλη και της έχουν δώσει τον χαρακτηρισμό “η μικρή Ιερουσαλήμ”.
Αυτό που θα προσέξει ένας επισκέπτης στη Βέροια είναι το πόσο προσεγμένη πόλη είναι. Η όψη της είναι γραφική και γοητευτική συνδυάζοντας παλιά αρχοντικά και δρόμους με καλντερίμια με σύγχρονα κτίρια και δρόμους. Η αγορά της Βέροιας έχει πεζοδρομηθεί, πολλά αρχοντικά και βυζαντινές εκκλησίες έχουν αναπαλαιωθεί και φωταγωγηθεί δίνοντας μια μαγευτική όψη στην πόλη.

Ηλεκτρονική πηγή: http://www.veriorama.com/veria.php

 

Το σχολείο μας

Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη στο χώρο του ισογείου. Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας έχουν τη δυνατότητα να δανείζονται βιβλία κάθε Τετάρτη από 11.45 έως 12.25.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί για τη λειτουργία της δανειστικής μας βιβλιοθήκης είναι: κ. Κουμπατή Φανή, δασκάλα του Γ2 τμήματος και Κ. Σαμαρά Ιωάννα, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες  συμμετέχουν με μεγάλη διάθεση δανειζόμενοι συχνά βιβλία, φέρνοντας δικά τους βιβλία, κόμιξ  κ.α. , ενώ όσο περνάει ο καιρός παρουσιάζονται κρούσματα βιβλιοφαγίας !!!

Συχνά επιθυμούν να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους από βιβλία που έχουν διαβάσει, να τα σχολιάσουν, να τα βαθμολογήσουν και να μας τα προτείνουν … Τα σχόλιά τους θα αναρτώνται στη σελίδα μας για να ενημερώνονται μικροί και μεγάλοι.
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς ένα μικρό δωράκι θα δοθεί στη μαθήτρια ή το μαθητή που θα έχει διαβάσει τα περισσότερα βιβλία.

Τα παιδιά σχολιάζουν και προτείνουν….

 

Διάβασα το βιβλίο “Ζήτω το ποδόσφαιρο” της Φανί Ζολί.

Μου άρεσε πολύ, γιατί ήταν πολύ αστείο και επειδή κι εμένα μου αρέσει το ποδόσφαιρο.

Θέλω να το προτείνω και στα άλλα παιδιά του σχολείου μας για να το διαβάσουν.

                                Σέργιος Φ.

Τάξη Δ3

Βαθμολογία:  10/10

     

 Έχω διαβάσει ένα υπέροχο βιβλίο. Ο τίτλος του είναι “Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα”. Υπάρχουν τρία βιβλία με τον ίδιο τίτλο. Έχω διαβάσει και τα τρία.  Συγγραφέας και εικονογράφος είναι ο Τζεφ Κίνι, που μας συστήνει έναν απροσδόκητο ήρωα. Διαβάστε το, γιατί είναι σα να το έγραψε παιδί. Έχει πλάκα και αγωνία… Ήρωες του βιβλίου είναι: ο Γκρεγκ, ο Ρόντρια, ο Μάνι, ο Ραούλ και άλλοι…

                                                                                                                                      Απόστολος Μπ.

                                                                                                                                       Τάξη Γ1΄

Μου άρεσε το βιβλίο “Άτακτες Νεράϊδες. Η Σοφία και η μαγεμένη κάμπια”. Το έγραψε η Λούσι Μεϊφλάουερ και είναι από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Μου άρεσε, γιατί είχε περιπέτεια και ήταν διασκεδαστικό. Σας το προτείνω να το διαβάσετε.

                        Αναστασία Κ.

Τάξη Γ1΄

“Το δώρο της Παπλωματούς” είναι ένα υπέροχο παραμύθι που μιλά για τη χαρά της  προσφοράς. Βραβεύτηκε αρκετές φορές και για το περιεχόμενο και για την εικονογράφηση. Στο τέλος ο βασιλιάς που ήταν άπληστος και  δε χαμογελούσε ποτέ, όχι μόνο χαμογέλασε αλλά δώρισε όλα του τα δώρα για ένα πάπλωμα της Παπλωματούς. 
   Σας προτείνω να το διαβάσετε προσεχτικά για να καταλάβετε το νόημα της ιστορίας. Η ιστορία μας διδάσκει ότι δεν πρέπει ενώ έχουμε πολλά πράγματα να ζητάμε κι άλλα…  Συγγραφέας του βιβλίου είναι ο Τζεφ Μπριμπό.

Άγγελος Π.

Τάξη Γ1΄

Το καλοκαίρι διάβασα το βιβλίο “Τα ψηλά βουνά” του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Μου άρεσε πάρα πολύ! ‘Έμαθα πώς είναι να ζεις πάνω στα βουνά με λίγα πράγματα, διάβασα τις περιπέτειες των παιδιών. Μου άρεσε και επειδή είχε πολλές λέξεις που δε τις χρησιμοποιούμε σήμερα.

 Ελένη Ίτ.

Τάξη Γ1΄

Η “Μελισούλα Σούλα Φροσούλα” είναι ένα πολύ ωραίο βιβλίο. Έχει παραμύθια και ποιηματάκια. Μου άρεσε πάρα πολύ όταν το πρωτοδιάβασα. Έμεινα άφωνη! Ήταν αστείο και με έκανε να γελάω συνέχεια. Το βιβλίο το έγραψε ο Τζειμς Κρους σε μετάφραση Ρένας Καρθαίου.  Σας προτείνω να το διαβάσετε!

Φανή Τσ.

Τάξη Γ1

Διάβασα το βιβλίο “Το ψάρι που χορεύει”. Σας το προτείνω να το διαβάσετε κι εσείς, γιατί είναι πολύ αστείο.

Κωνσταντίνος Π.

Τάξη Γ΄

Εκπαιδευτική επίσκεψη σε κτηνοτροφική μονάδα

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο βουστάσιο Πολιτίκου πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης (Γ1 και Γ2) στα τέλη του Νοέμβρη 2011. Τα δυο τμήματα υλοποιούν κατά τη φετινή σχολική χρονιά πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής με θέμα “Τα φυτά και τα ζώα του τόπου μου”. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος επισκέφθηκαν την παραπάνω κτηνοτροφική μονάδα. Ο κ. Πολιτίκος ξενάγησε τους μικρούς μαθητές/τριες στους χώρους της μονάδας, τους ενημέρωσε για τα παραγόμενα προϊόντα και τις διαδικασίες εκτροφής των ζώων. Συνοδοί των παιδιών οι δασκάλες των ανωτέρω τμημάτων κ. Σιδηροπούλου Ελένη και κ. Κουμπατή Φανή.

Το διδακτικό προσωπικό και οι μαθητές/τριες ευχαριστούν θερμά τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης για την ξενάγηση και τη φιλοξενία στους χώρους της επιχείρησης.

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄τάξης στο εργοστάσιο Κανδύλα

Το εργοστάσιο Κανδύλα, παραγωγής χειροποίητου χαλβά, επισκέφθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης (δύο τμήματα) στις 25 Νοεμβρίου 2011. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους της επιχείρησης, στόχος της οποίας είναι η παραγωγή παραδοσιακών – χειροποίητων προϊόντων (χαλβάδες, λουκούμια, ρεβανί …). Ενημερώθηκαν για την επιλογή των πρώτων υλών, τις συνθήκες υγιεινής στους χώρους παραγωγής, τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων. Στο τέλος της ξενάγησης δοκίμασαν τα προϊόντα της επιχείρησης

Συνοδοί εκπαιδευτικοί οι δασκάλες των αντίστοιχων τμημάτων: κ. Σιδηροπούλου Ελένη και κ. Κουμπατή Φανή

Μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί ευχαριστούμε θερμά τα στελέχη της επιχείρησης για την ξενάγηση και τη φιλοξενία στους χώρους τους.

Εκπαιδευτική επίσκεψη του Γ2 τμήματος στη Βιβλιοθήκη

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας πραγματοποίησαν τη Δευτέρα 28-11-2011 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 τμήματος  με συνοδό τους τη δασκάλα τους, κ. Κουμπατή Φανή. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια της προσπάθειας να έλθουν σε επαφή τα παιδιά με το υλικό και τις υπηρεσίες της βιβλιοθήκης της πόλης μας. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο χώρο της βιβλιοθήκης, ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας της και τον τρόπο δανεισμού των βιβλίων και συμμετείχαν στο παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού.

 

Links: