Search
Archives

You are currently browsing the 12ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας blog archives for Φεβρουαρίου, 2015.

Archive for Φεβρουαρίου, 2015

Tήρηση Κανονισμών Προβολής και Δημοσιότητας ΕΣΠΑ

                                             

 

1168_ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ 2014-2015

Μαθαίνω το ρήμα «?tre» μέσα από το τραγούδι

Τα τμήματα Γαλλικών της Στ΄τάξης έμαθαν εύκολα το «ανώμαλο» ρήμα ?tre, καθώς προσαρμόσαμε την κλίση του στο ρυθμό ενός ελληνικού τραγουδιού! Μέσα από το τραγούδι λοιπόν, μπορέσαμε να αφομοιώσουμε τη γραμματική! Το αποτέλεσμα στο παρακάτω βίντεο:

Διαπροσωπικές σχέσεις και διαφορετικότητα

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής και του προγράμματος για τις Διαπροσωπικές σχέσεις και τη Διαφορετικότητα, η τάξη του Στ2΄ με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Μαρία Κυργιαφύνη διερεύνησε τις έννοιες της Ελευθερίας, της Φιλίας, της Ειρήνης και του Πολέμου. Η ομάδα συζήτησε τα νοήματα και τα ζητήματα που ανακύπτουν από αυτές τις τέσσερις «λέξεις», σε αναλογία με σχετικό φωτογραφικό υλικό. Στη συνέχεια, τα παιδιά, σε μικρότερες ομάδες των πέντε ή έξι ατόμων δημιούργησαν ένα αυτοσχεδιασμό με ομαδικά γλυπτά με θέμα μια διαφορετική έννοια για την καθεμιά. Ταυτόχρονα, τα ομαδικά γλυπτά των παιδιών περνούν το μήνυμα της δικής τους οπτικής σε σχέση με τα παραπάνω ζητήματα.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Μελίτης

Επίσκεψη στο ΚΠΕ Μελίτης

Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015 τα τμήματα Στ1΄και Στ2΄ επισκεφτήκαμε το Κ.Π.Ε. (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ) Μελίτης νομού Φλώρινας και συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Άνθρακες?θησαυρός».

Μετά την υποδοχή μας από τους υπευθύνους του Κ.Π.Ε., χωριστήκαμε σε ομάδες και ενημερωθήκαμε για τη γεωγραφική θέση της περιοχής και το ρόλο του Κ.Π.Ε. Μας έγινε μια θεωρητική παρουσίαση για το σχηματισμό και τις ιδιότητες των γαιανθράκων, μέσα από τη διαδικασία αυτή αναπλάσαμε την εικονική πραγματικότητα της ατμόσφαιρας της εποχής εκείνης. Ακολούθησαν δραστηριότητες σε φύλλα εργασίας, δώσαμε έμφαση στο οικολογικό μας αποτύπωμα, παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού «κομμάτια λιγνίτη» περιεργαστήκαμε το λιγνίτη και καταγράψαμε τις ιδιότητές του, κάναμε πείραμα. Στη συνέχεια παρατηρήσαμε ανανεώσιμες μορφές ενέργειας ηλιακής ενέργειας,  ανεμογεννήτριας και το υβριδικό σύστημα στην αυλή του Κ.Π.Ε.

Η επόμενη επίσκεψή μας έγινε στο «Ορυχείο Αχλάδας» εκεί επικεντρώσαμε την προσοχή μας στη διαδικασία της επιφανειακής εξόρυξης του λιγνίτη, στην αλλαγή τοπίου, στην ηχορύπανση, στην αποκατάσταση του χώρου ,τις δύσκολες συνθήκες των εργαζομένων και τη μεταφορά του λιγνίτη στο Α.Η.Σ. με φορτηγά.

Αργότερα επισκεφτήκαμε το Α.Η.Σ. Μελίτης, όμως δεν παρακολουθήσαμε τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας γιατί ήταν ημέρα συντήρησης του εργοστασίου, αλλά είδαμε τις εγκαταστάσεις της Δ.Ε.Η., τον χώρο εναπόθεσης του λιγνίτη. Τέλος, ο υπεύθυνος μας μίλησε για το σύστημα αποθείωσης που περιορίζει τα οξείδια του αζώτου.

Ήταν μια ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική εκδρομή! Μείναμε όλοι ενθουσιασμένοι με αυτή τη μοναδική εμπειρία!!!

Μαθήτρια του Στ2- Ειρήνη Β.Εκπαιδευτική εκδρομή

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας επισκέφθηκαν οι μαθητές/τριες της Γ΄τάξης με τη συνοδεία των δασκάλων τους, κ. Αντωνίου Γεώργιο, κ. Παπαδοπούλου Μαρίνα, κ. Σιδηροπούλου Ελένη. Τα παιδιά συμμετείχαν στο πρόγραμμα ¨Στα μονοπάτια του Βερμίου». Το πρόγραμμα έχει ως στόχους την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση του μαθητή σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, οικολογικής ισορροπίας, αειφορικής ανάπτυξης και βιωσιμότητας, την ενημέρωση, τη γνωριμία με το οικοσύστημα του Βερμίου, την παρατήρηση της βιοποικιλότητας και την κατανόηση της αλληλεξάρτησης των διαφόρων μορφών ζωής, την αξιολόγηση των ανθρώπινων παρεμβάσεων, τον προβληματισμό και την προσωπική εμπλοκή των παιδιών στην κατεύθυνση της εύρεσης λύσεων στα προβλήματα.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΕΡΓΙΝΑΣ

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Βεργίνας επισκέφθηκαν οι μαθητές/τριες της Γ΄τάξης (Γ1, Γ2 και Γ3 τμήματα) με τη συνοδεία των δασκάλων τους, κ. Αντωνίου Γεώργιου, κ. Παπαδοπούλου Μαρίνας και κ. Σιδηροπούλου Ελένης. Στη συνέχεια συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Βασιλικοί Παίδες» σε χώρο του πρώην Δημαρχείου της Βεργίνας.  Το πρόγραμμα αυτό έχει στόχο να παρουσιάσει όψεις του αρχαίου βίου στην κοιτίδα του μακεδονικού βασιλείου, προσεγγίζοντας πτυχές των θεσμών της εκπαίδευσης, της παιδικής ηλικίας, της εφηβείας και της ενηλικίωσης. Τα παιδιά μέσα από δραστηριότητες γνώρισαν τις ασχολίες των «παίδων» και των «εφήβων» στη βασιλική αυλή, την εκπαίδευση και την αμφίεσή τους, το γυμνάσιο και τον οίκο. Συμμετείχαν σε δραστηριότητες, όπως κατασκευή ενδυμάτων, καυσίας, υφαντού σε αργαλειό, παζλ και αναμνηστικού της επίσκεψης από πηλό.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το πρόγραμμα στο παρακάτω βιβλίο:

Βασιλικοί Παίδες βιβλίο για το μαθητή

Links: