Archive for Μάρτιος, 2019
Διαγωνισμός ΦΥΣΙΚΗΣ έτους 2019
Η Ενωση Φυσικών Βορείου Ελλάδας διοργανώνει, Διαγωνισμό Φυσικής Σχολικού Έτους 2019, ο οποίος διοργανώνεται επί σειρά ετών απο Εκπαιδευτικούς Πτυχιούχους Φυσικούς της Θεσσαλονίκης στην Βόρεια Ελλάδα με εξαιρετική επιτυχία, για τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού και για τις τάξεις Α΄,Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου σε τοπικό επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή και τη διεξαγωγή ΕΔΩ: ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ 2019
Παιχνίδι μαθηματικών γνώσεων
Το τμήμα Μαθηματικών του Γυμνασίου της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας κα Ελένη Ζησοπούλου και κ. Σωκράτη Τουμπεκτσή, διοργανώνουν το “4ο ΔΩΜΑΤΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ: Το Παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης” για μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού. Πρόκειται για παιχνίδι μαθηματικών γνώσεων, παρατηρητικότητας και οξυδέρκειας.
Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή στη δράση στο έγγραφο που επισυνάπτεται: Τo παιχνίδι ως παιδαγωγικό μέσο
Ενημέρωση για λειτουργικά θέματα της 22ης Μαρτίου 2019
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019, ημέρα της εορτής για την ιστορική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, οι μαθητές/τριες του σχολείου μας θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο στις 8.10΄π.μ. και θα σχολάσουν στις 11.30΄π.μ. περίπου μετά το πέρας της εορτής. Αναλυτικότερα, το πρωί οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων θα εκκλησιασθούν στον Ιερό Ναό Αγίου Σάββα ενορίας Κυριώτισσας και στη συνέχεια θα παρακολουθήσουν την εκδήλωση που οργανώνουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης και επιμελούνται οι δασκάλοι/ες των αντίστοιχων τμημάτων, κ.Τραψιώτη Πετρούλα και κ. Κουτζιαμπασόπουλος Αντώνιος. Την μουσική επιμέλεια της εκδήλωσης έχει η καθηγήτρια μουσικής κ.Κουρκούλη Ειρήνη.
Όσοι μαθητές/τριες επιθυμούν, μπορούν να ετοιμασθούν για να κοινωνήσουν.
Παρακαλούμε οι γονείς να μεριμνήσουν για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών.
Η εκδήλωση θα γίνει στο διάδρομο του ισογείου του σχολείου μας στις 10.00΄ περίπου. Όσοι γονείς/κηδεμόνες επιθυμούν να την παρακολουθήσουν μπορούν να προσέλθουν στο σχολείο στις 9.50΄π.μ.
ΠΡΟΣΟΣΧΗ! Την ημέρα της εκδήλωσης (22-03-2019) το ολοήμερο σχολείο ΔΕΝ θα λειτουργήσει.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΓΟΥΤΣΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΕΛΕΓΧΟΙ Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ _ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019 και από ώρα 13.20΄έως 14.00 θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου β΄ τριμήνου από τους/τις δασκάλους/ες όλων των τμημάτων στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών (Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις) και θα γίνει ενημέρωση αναφορικά με την πρόοδο των παιδιών.
Σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, στις τάξεις Α΄ και Β΄ δε χορηγείται έλεγχος προόδου, αλλά γίνεται προφορική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων, με βάση τα στοιχεία της περιγραφικής αξιολόγησης και τις ιδιαίτερες παρατηρήσεις που αφορούν την επίδοση του/της μαθητή/τριας.
Την ίδια στιγμή στο χώρο του σχολείου θα βρίσκονται και οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων από τους/τις οποίους/ες μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με την πρόοδο των παιδιών.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Παράλληλα με την ενημέρωση (13.20΄ έως 14.00) θα λειτουργεί και το Ολοήμερο Πρόγραμμα και ΔΕΝ δύνανται παιδιά που δεν φοιτούν στο ΟΛΟΗΜΕΡΟ να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου. Για το λόγο αυτό παρακαλούμε όπως φροντίσετε για την ασφαλή αποχώρηση των παιδιών σας στις 13.15 και στη συνέχεια να προσέλθετε για την ενημέρωση.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΓΟΥΤΣΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Α.Π.Θ
Στα πλαίσια του μαθήματος της β΄ξένης γλώσσας οι εκπαιδευτικοί της γερμανικής γλώσσας κ. Μπράντη Ανθία και κ. Βουλιουβάση Ελένη και της γαλλικής γλώσσας, κ. Βαβούρα Δέσποινα, μαζί με τους μαθητές/τριες της Ε΄τάξης παρακολούθησαν ένα πολυγλωσσικό και πολυπολιτισμικό εργαστήριο το οποίο οργανώνεται από την επιστημονική ομάδα Pluralités και διεξάγεται στη Φιλοσοφική Σχολική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Το εργαστήριο στοχεύει στη γλωσσική αφύπνιση και στην ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων. Έτσι οι μαθητές/τριές μας παρακολούθησαν δραστηριότητες αφόρμησης, εφαρμογής και δημιουργικού παιχνιδιού. Επεξεργάστηκαν αυθεντικά πολυτροπικά κείμενα ερχόμενοι σε επαφή με διάφορες ξένες γλώσσες όπως αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά, ρώσικα, ιαπωνικά κ.α. Ανέπτυξαν δεξιότητες παρατήρησης, σύγκρισης και εντοπισμού διαφορών ή ομοιοτήτων μεταξύ των παραπάνω γλωσσών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη θετικών στάσεων των μαθητών σε σχέση με άλλες γλώσσες και άλλους πολιτισμούς. Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και προσήλωση το εργαστήριο!