Search
Archives

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025

Στο έγγραφο με αριθμό πρωτ. 44215/2024 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με Θέμα «Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024_2025» καθορίζεται η διαδικασία, οι ημερομηνίες υποβολής της αίτησης εγγραφής (από 13.05.2024 έως 31.05.2024), τα απαραίτητα δικαιολογητικά κλπ. για την εισαγωγή των μαθητών/τριών απόφοιτων των Δημοτικών Σχολείων στα Μουσικά Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2024-2025.

Παρακαλώ, όπως μελετήσετε προσεχτικά το έγγραφο, που επισυνάπτεται, εάν ενδιαφέρεσθε να φοιτήσουν τα παιδιά σας σε Μουσικό Γυμνάσιο: Διαδικασία-εισαγωγής-μαθητών-στην-Α-τάξη-Γυμνασίου-των-Μουσικών-Σχολείων-για-το-σχολικό-έτος-2024_2025.pdf

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024_2025

Στο έγγραφο με αριθμό πρωτ. 44209/2024 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με Θέμα «Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024_2025» καθορίζεται η διαδικασία, οι ημερομηνίες υποβολής της αίτησης εγγραφής (από 13.05.2024 έως 31.05.2024), τα απαραίτητα δικαιολογητικά κλπ. για την εισαγωγή των μαθητών/τριών απόφοιτων των Δημοτικών Σχολείων στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2024-2025.

Παρακαλώ, όπως μελετήσετε προσεχτικά το έγγραφο, που επισυνάπτεται, εάν ενδιαφέρεσθε να φοιτήσουν τα παιδιά σας σε Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο:

Διαδικασία-εισαγωγής-των-μαθητών-στην-Α-τάξη-Γυμνασίου-των-Καλλιτεχνικών-Σχολείων-για-το-σχολικό-έτος-2024_2025.pdf

Επίσκεψη της ΣΤ΄ Τάξης στο Μουσικό Γυμνάσιο Βέροιας

Στις 19 Απριλίου 2024 τα τμήματα της ΣΤ΄ τάξης επισκέφτηκαν το Μουσικό Γυμνάσιο Βέροιας. Η ενημέρωση για τη λειτουργία του Γυμνασίου και η  ξενάγηση στους χώρους του  έγινε από τον υποδιευθυντή,  κο Γ. Μπ.

Αρχικά ξεναγηθήκαμε σε μία τεράστια έκταση που περιλαμβάνει τέσσερα μεγάλα κτίρια με αίθουσες διδ/λίας, Η/Υ, ηχομονωμένες αίθουσες για τη διδ/λία των μουσικών οργάνων, χώρους μουσικών συνόλων,  κυλικείο-εστιατόριο. Κατόπιν οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν ένα μάθημα πιάνου και μία ομάδα μουσικού συνόλου μαθητών/τριών παρουσίασε ειδικά για εμάς δύο μουσικά κομμάτια. Στη συνέχεια  επισκεφτήκαμε  την αίθουσα των Η/Υ και οι μαθητές/τριες μας συμμετείχαν ανά ομάδες σε ένα κουίζ γνώσεων που βασιζόταν στην ενημέρωση που μας είχαν κάνει.

Στο τέλος παιδιά Γυμνασίου και Δημοτικού έπαιξαν μπάσκετ στον προαύλιο χώρο του σχολείου και συμμετείχαν σε μια κοινή εκδήλωση όπου χόρεψαν παραδοσιακούς  χορούς με τη συνεργασία και την καθοδήγηση των γυμναστών των δύο σχολείων, του  κ. Αθ. Σταυρ. και του κ.  Β. Ταμβ. Αρκετοί  μαθητές/τριες ενθουσιασμένοι  από τη μεγάλη κατάφυτη έκταση, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις του Μουσικού Γυμνασίου, με τα πανύψηλα πεύκα, τα παγκάκια και το γήπεδο μπάσκετ, αλλά  και από τις αίθουσες των ειδικών – μουσικών μαθημάτων και το φιλόξενο περιβάλλον του σχολείου,  εξέφρασαν την επιθυμία τους να φοιτήσουν σ’ εκείνο.

Ευχαριστούμε τον υποδ/ντή και τους καθηγητές του Μουσικού Γυμνασίου για την εγκάρδια φιλοξενία  και τη συνεργασία τους στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των μαθητών-τριών της ΣΤ΄τάξης  στο Γυμνάσιο.

  1. Μουσικό 1
  2. Μουσικό 2
  3. Μουσικό 3
  4. Μουσικό 4
  5. Μουσικό 5
  6. Μουσικό 6
  7. Μουσικό 7
  8. Μουσικό 8

Συμμετοχή της ΣΤ΄ τάξης στο «3ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών»

Στις 17 Απριλίου οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στο «3ο Πανηγύρι των Επιστημών», που διοργάνωσε το 3ο Γυμνάσιο Βέροιας με την υποστήριξη του Δήμου Βέροιας. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στον Χώρο Τεχνών της πόλης μας,  έδωσε στους/τις μαθητές/τριες μας  τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τους/τις μαθητές/τριες του Γυμνασίου παρακολουθώντας και συμμετέχοντας σε πειράματα, που με πολύ ενθουσιασμό και μεράκι είχε ετοιμάσει το 3ο Γυμνάσιο  στο πλαίσιο του προγράμματος “Πειραματίζομαι και Μαθαίνω”. Αρκετά από τα πειράματα είχαν εφαρμογή στην καθημερινή ζωή, όπως το βαρούλκο ή το περισκόπιο, ενώ άλλα παρουσίαζαν φαινόμενα, που μπορούν να αξιοποιηθούν στη σχολική τάξη. Τα περισσότερα είχαν το στοιχείο του ενθουσιασμού, με στόχο πάντα να κινήσουν την περιέργεια των μικρότερων μαθητών/τριών  και τη διάθεσή τους για μάθηση μυώντας τους με βιωματικό τρόπο στον Κόσμο των Φυσικών Επιστημών.

Συγχαίρουμε τη Δ/νση του Γυμνασίου, τους καθηγητές, τις καθηγήτριες και τους/τις μαθητές/τριες για την άψογη διοργάνωση της εκδήλωσης, η οποία ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους/τις μαθητές/τριες των δυο βαθμίδων να επικοινωνήσουν, να συμπράξουν μέσα από τη συνεργατική διαδικασία μάθησης και να συσφίξουν τις σχέσεις τους.

  1. Φ.Ε 1
  2. Φ.Ε 2
  3. Φ.Ε 3
  4. Φ.Ε 6
  5. Φ.Ε 7
  6. Φ.Ε 8
  7. Φ.Ε 9
  8. Φ.Ε 10
  9. Φ.Ε. 4
  10. Φ.Ε. 5

Οι εκδόσεις Άγκυρα ενισχύουν τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας

Σήμερα, Δευτέρα 15 Απριλίου 2024, η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας παρέλαβε μία ακόμη σπουδαία δωρεά βιβλίων. Οι εκδόσεις Άγκυρα, ύστερα από αίτημα που τους απευθύναμε, απάντησαν θετικά και συνεισφέρανε στον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης μας με 11 ολοκαίνουρια βιβλία από την υπέροχη συλλογή παιδικών βιβλίων που διαθέτουν.

Ευχαριστούμε θερμά τις εκδόσεις Άγκυρα που συνέβαλαν έμπρακτα στην προσπάθεια που καταβάλλουμε να ενισχύσουμε και να ανανεώσουμε τη συλλογή της βιβλιοθήκης μας για τους μικρούς μας αναγνώστες!

Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο – Η τρίτη δράση μας!

Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024, οι μαθητές/τριες του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου Βέροιας επισκέφθηκαν το Δημοτικό μας Σχολείο μαζί με τη νηπιαγωγό τους προκειμένου να συμμετάσχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με τους/τις μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της Πρώτης (Α΄) τάξης του σχολείου μας γεμάτο χρώματα.

Η συγκεκριμένη δράση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο ομαλής μετάβασης των νηπίων από την Προσχολική στο Δημοτικό Σχολείο. Στόχος της ήταν η καλλιέργεια διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των νηπίων και των μαθητών/τριών του δημοτικού σχολείου και η ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων.

Αρχικά, τα παιδιά είδαν δύο υπέροχους πίνακες «το λιβάδι με τις παπαρούνες» του Μονέ και «τα ηλιοτρόπια» του Βαν Γκογκ. Γνώρισαν τους δύο διάσημους ζωγράφους μέσα από τα έργα τους, σχολίασαν τα χρώματα, που κυριαρχούν στους πίνακες αυτούς, μίλησαν για τις εποχές που ανθίζουν τα συγκεκριμένα λουλούδια, ξεφύλλισαν βιβλία, που αναφέρονται στους δύο ζωγράφους και έμαθαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο τους.

Οι πίνακες συνάντησαν ο ένας τον άλλον και τα παιδιά κλήθηκαν να συνεργαστούν σε μεικτές ομάδες και να δημιουργήσουν τους δικούς τους πίνακες με παπαρούνες και ηλιοτρόπια, με φαντασία και χρώματα. Τα έργα δημιουργήθηκαν υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας εικαστικών κ. Κατερίνας Αν. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους ήταν υπέροχο.

Τα έργα των παιδιών στολίζουν αίθουσες του δημοτικού και του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου και σας περιμένουν να τα απολαύσετε!

Ευχαριστούμε θερμά τη νηπιαγωγό του Παραρτήματος του 12ου Νηπιαγωγείου Βέροιας κ. Ανθούλα, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας, καθώς και τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που είχαν την ιδέα της συγκεκριμένης δράσης κ. Κατερίνα Αν, κ. Χριστίνα Δ και κ. Ελένη Ευ.

Επίσκεψη της Α΄τάξης στις “Δροσουλίτες_ Σχολείο της φύσης”

Την Παρασκευή 5/4/2024 οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας (Α1 και Α2) επισκέφτηκαν τις “Δροσουλίτες_ Σχολείο της φύσης” όπου πραγματοποίησαν δράσεις σε υπαίθριο χώρο. Στόχος μας ήταν η εξοικείωση των παιδιών στο φυσικό περιβάλλον και η ενίσχυση της φιλοπεριβαλλοντικής τους συνείδησης.

Η επαφή με τη φύση τους προσέφερε τη δυνατότητα για παιχνίδι,ανακάλυψη, χαρά, μάθηση και δημιουργία. Ανάμεσα στα ρυάκια, στους αγρούς και στις φάρμες έπαιξαν με τη λάσπη, έχτισαν σπιτάκια και χάρηκαν το νερό χωρίς φόβο. Φαντάστηκαν ότι μαγειρεύουν, ότι ψωνίζουν από τον φούρνο κι άκουσαν ιστορίες για την μάνα γη και τους τρόπους που την φροντίζουμε. Έγιναν ευέλικτα και προσαρμόστηκαν σε διάφορες καταστάσεις. Μπόρεσαν και φρόντισαν το μικρό κατσικάκι, φύτεψαν πατάτες και φασόλια, πότισαν παρτέρια με λουλούδια, μάζεψαν κουκουνάρια κι έφτιαξαν ταΐστρες για τα πουλιά. Μάζεψαν αγριολούλουδα για να φτιάξουν βραχιόλια και να διακοσμήσουν με το τύπωμά τους κομμάτια υφάσματος. Παρατήρησαν, ανακάλυψαν, έκαναν συνδέσεις και υποθέσεις και αξιολόγησαν τα ευρήματά τους στο κυνήγι κρυμμένου θησαυρού που συμμετείχαν.

Ευχαριστούμε θερμά την ιδιοκτήτρια κ. Σοφία Αναγνώστου για τη ζεστή φιλοξενία που νιώσαμε καθώς και για την εξαιρετική οργάνωση όλων των δραστηριοτήτων.

  1. DROSO 1
  2. DROSO 2
  3. DROSO 3
  4. DROSO 4
  5. DROSO 5
  6. DROSO 6
  7. DROSO 7
  8. DROSO 8
  9. DROSO 9
  10. DROSO 10
  11. DROSO 11
  12. DROSO 12
  13. DROSO 13
  14. DROSO 14
  15. DROSO 15
  16. DROSO 16
  17. DROSO 17
  18. DROSO 18
  19. DROSO 19
  20. DROSO 20

Η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας έγινε ηλεκτρονική!

Με πολύ μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε πως η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας έγινε επιτέλους ηλεκτρονική! Μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής ανοικτού λογισμικού MyLib που προσφέρεται δωρεάν από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο η οργάνωση και η διαχείριση της βιβλιοθήκης μας θα γίνεται ηλεκτρονικά παρέχοντας πλήθος δυνατοτήτων στους χρήστες της. Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί μας θα μπορούν να δανείζονται και να επιστρέφουν βιβλία με την ψηφιακή κάρτα μέλους που θα προμηθεύονται από το σχολείο, ενώ παράλληλα θα έχουν τη δυνατότητα από το σπίτι τους μεταξύ άλλων:

  • να επισκέπτονται διαδικτυακά τη βιβλιοθήκη και να περιηγούνται στη συλλογή μας
  • να αναζητούν βιβλία με βάση τον τίτλο, τον συγγραφέα, το περιεχόμενο ή τον εκδοτικό οίκο
  • να ενημερώνονται για το αν ένα βιβλίο είναι διαθέσιμο ή σε κατάσταση δανεισμού
  • να κάνουν κράτηση το βιβλίο που επιθυμούν
  • να ενημερώνονται για το ιστορικό των δανεισμών τους

Πρόκειται για μία προσπάθεια βελτίωσης και αναβάθμισης της βιβλιοθήκης του σχολείου μας που ξεκίνησε να υλοποιείται την τρέχουσα σχολική χρονιά. Ήδη έχουν καταχωρηθεί ηλεκτρονικά περίπου 250 τίτλοι βιβλίων και συνεχίζουμε δυναμικά.

Συμβαδίζοντας με την εποχή της τεχνολογίας και αξιοποιώντας τις δυνατότητες που αυτή προσφέρει επιδιώκουμε να εκσυγχρονίσουμε τη δανειστική μας βιβλιοθήκη κάνοντάς την πιο λειτουργική αλλά και πιο ελκυστική για τους μικρούς μας αναγνώστες!

Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να επισκεφτείτε και να γνωρίσετε το περιβάλλον της ηλεκτρονικής μας βιβλιοθήκης.

https://lib12dimveroia.mysch.gr/

Η Γ΄ τάξη στη Βεργίνα και την Ιερά Μομή Τιμίου Προδρόμου

Την Τετάρτη 3/4/2024 η Γ’ τάξη του σχολείου μας (Γ1 και Γ2 τμήματα) πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψε στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγών στη Βεργίνα και την Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου.

Μέσα από την περιήγησή μας σ’ αυτό ταξιδέψαμε χιλιάδες χρόνια πριν. Μας αποκαλύφθηκαν στιγμές καθημερινότητας, εικόνες δημιουργίας, ιερές τελετουργίες και μάχες, καθώς περιπλανηθήκαμε στο βασιλικό παλάτι, τους δημόσιους χώρους και τα σπίτια. Γνωρίσαμε έναν αξιόλογο πολιτισμό μέσα από αγάλματα, προτομές, σίδερα, σπαθιά, δόρατα, τόξα, κράνη. Θαυμάσαμε κοσμήματα, μαγειρικά σκεύη, αμφορείς, αργαλειούς.

Ενθουσιασμένοι από την επίσκεψή μας αυτή, συνεχίσαμε για την Ιερά Μονή του Τιμίου Προδρόμου, που βρίσκεται στις βόρειες πλαγιές των Πιερίων, κοντά στις όχθες του ποταμού Αλιάκμονα. Εκεί μας περίμενε ένας μοναχός, ο οποίος μας ξενάγησε στην Ιερά Μονή. Αφού επισκεφτήκαμε και την σκήτη του Γρηγορίου Παλαμά, ξεκουραστήκαμε απολαμβάνοντας τη θέα. Ο μοναχός ήταν πολύ φιλικός μαζί μας και τον ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία αλλά και για τα σταυρουδάκια που μας χάρισε.

Γυρίσαμε στο σχολείο μας γεμάτοι ωραίες εικόνες και έντονα συναισθήματα.

  1. Βεργίνα 1
  2. Βεργίνα 2
  3. Βεργίνα 3
  4. Βεργίνα 4
  5. Βεργίνα 6
  6. Βεργίνα 7
  7. Βεργίνα 8
  8. Βεργίνα 10
  9. Ι.Μ. 1
  10. Ι.Μ. 2
  11. Ι.Μ. 3

Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2024-25

Η εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25 αφορά στην εισαγωγική τάξη κάθε βαθμίδας, δηλαδή το προνήπιο, την Α΄ Δημοτικού, την Α΄ Γυμνασίου και την Α΄ Γενικού Λυκείου (σε κάποια Πειραματικά νηπιαγωγεία προσφέρονται και θέσεις νηπίων.) Στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια) η εισαγωγή γίνεται με δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024.

Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν τη συμμετοχή του παιδιού τους στην κλήρωση ή την δοκιμασία εισαγωγής, υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση, από την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 έως και την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 και ώρα 23:59 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), κατηγορία Εκπαίδευση, υποκατηγορία Εγγραφή σε σχολείο, ενότητα Αίτηση εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία ή μέσω του συνδέσμου https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es

Διαβάστε περισσότερα στην παρακάτω εγκύκλιο: http://12dim-veroias.ima.sch.gr/newpage/wp-content/uploads/2024/04/ΕΞΕ-32385-2024-Υποβολή-αιτήσεων-για-την-εισαγωγή-μαθητών-στα-Πρότυπα-και-Πειραματικά-σχολεία-για-το-σχ.-έτος-2024-25.pdf

Links: