Search
Archives

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ Α.Π.Θ

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. IMG 20190221 111109
  13. IMG 20190221 111124
  14. IMG 20190221 111202
  15. IMG 20190221 111252
  16. IMG 20190221 103901919
  17. IMG 20190221 111601
  18. IMG 20190221 115053
  19. IMG 20190221 115126
  20. IMG 20190221 121640
  21. IMG 20190221 122435583
  22. IMG 20190221 120005558
  23. IMG 20190221 115946469
  24. IMG 20190221 112444050
  25. IMG 20190221 112432099
  26. IMG 20190221 112403322
  27. IMG 20190221 110839360
  28. IMG 20190221 110350835
  29. IMG 20190221 110309419
  30. IMG 20190221 110254067
  31. IMG 20190221 104840567
  32. IMG 20190221 104840567
  33. IMG 20190221 104612303
  34. IMG 20190221 104558709
  35. IMG 20190221 104501291
  36. IMG 20190221 104341274

  1. IMG 20190221 103901919
  2. IMG 20190221 103921802
  3. IMG 20190221 104341274
  4. IMG 20190221 104501291
  5. IMG 20190221 104536127
  6. IMG 20190221 104558709
  7. IMG 20190221 104612303
  8. IMG 20190221 104840567
  9. IMG 20190221 110254067
  10. IMG 20190221 110309419
  11. IMG 20190221 110350835
  12. IMG 20190221 110839360
  13. IMG 20190221 112403322
  14. IMG 20190221 112432099
  15. IMG 20190221 112444050
  16. IMG 20190221 115946469
  17. IMG 20190221 120005558
  18. IMG 20190221 122435583

Στα πλαίσια του μαθήματος της β΄ξένης γλώσσας οι εκπαιδευτικοί της γερμανικής γλώσσας κ. Μπράντη Ανθία και κ. Βουλιουβάση Ελένη και της γαλλικής γλώσσας, κ. Βαβούρα Δέσποινα, μαζί με τους μαθητές/τριες της Ε΄τάξης παρακολούθησαν ένα πολυγλωσσικό και πολυπολιτισμικό εργαστήριο το οποίο οργανώνεται από την επιστημονική ομάδα Pluralités και διεξάγεται στη Φιλοσοφική Σχολική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Το εργαστήριο στοχεύει στη γλωσσική αφύπνιση και στην ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων. Έτσι οι μαθητές/τριές μας παρακολούθησαν δραστηριότητες αφόρμησης, εφαρμογής και δημιουργικού παιχνιδιού. Επεξεργάστηκαν αυθεντικά πολυτροπικά κείμενα ερχόμενοι σε επαφή με διάφορες ξένες γλώσσες όπως αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά, ρώσικα, ιαπωνικά κ.α. Ανέπτυξαν δεξιότητες παρατήρησης, σύγκρισης και εντοπισμού διαφορών ή ομοιοτήτων μεταξύ των παραπάνω γλωσσών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη θετικών στάσεων των μαθητών σε σχέση με άλλες γλώσσες και άλλους πολιτισμούς. Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και προσήλωση το εργαστήριο!

Comments are closed.

Links: