Search
Archives

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

To Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής (ΠΚΑ) του Δήμου Νάουσας επισκέφθηκαν σήμερα 24/04/2012 οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης με τις δασκάλες τους κ. Σιδηροπούλου Ελένη και κ. Κουμπατή Φανή στα πλαίσια του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής που υλοποιούν τα δυο τμήματα την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Το πάρκο βρίσκεται πολύ κοντά στην πόλη της Νάουσας, σε έναν καταπράσινο και όμορφα διαμορφωμένο χώρο. Στο πάρκο εκπαιδεύονται μαθητές/τριες σε θέματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας (ΚΟΚ). Η εκπαίδευση γίνεται από εκπαιδευτή του Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Νάουσας και περιλαμβάνει θεωρητική κατάρτιση με γενικά στοιχεία οδικής ασφάλειας, βασικούς κανόνες κυκλοφορίας με έμφαση στη διαμόρφωση ορθής συμπεριφοράς στο δρόμο.

Εκεί οι υπεύθυνοι μίλησαν στα παιδιά για τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, για τις υποχρεώσεις που έχουν οι οδηγοί, οι συνοδηγοί αλλά και οι πεζοί. Επίσης, τους είπαν τι πρέπει να κάνουν όταν διασχίζουν ένα δρόμο ή περνάνε από μία διάβαση πεζών. Στη συνέχεια τα παιδιά προσπάθησαν να εφαρμόσουν, όσα άκουσαν. Πέρασαν από τις διαβάσεις πεζών, γνώρισαν τα σήματα οδήγησης και κάθε μαθητής/τρια επιβιβάστηκε σε ένα μικρό αυτοκίνητο και άρχισε να οδηγεί και να εφαρμόζει όλα όσα άκουσε.

Η πρακτική εξάσκηση περιλάμβανε την εφαρμογή των αρχών και κανόνων οδικής συμπεριφοράς με εκτέλεση προκαθορισμένων διαδρομών στο χώρο του πάρκου κυκλοφοριακής Αγωγής, είτε πεζή είτε με τροχοφόρα οχήματα (ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και ποδήλατα).

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους για την υποδοχή καθώς και για όλα όσα δίδαξαν στους μικρούς μαθητές/τριες μας. Ελπίζουμε και την επόμενη σχολική χρονιά να επισκεφθούμε τον ίδιο χώρο.

Στη συνέχεια τα παιδιά επισκέφθηκαν και το πάρκο Αγίου Νικολάου Νάουσας όπου εντυπωσιάστηκαν από το υπέροχο άλσος πλατάνων, που το διασχίζει ο ποταμός Αράπιτσα, τη μικρή τεχνητή λίμνη, τους διαδρόμους άθλησης και περιπάτου, τις πηγές του ποταμού Αράπιτσα και είχαν την ευκαιρία να παίξουν λιγάκι μέσα στο υπέροχο αυτό φυσικό τοπίο.

Comments are closed.

Links: